Hakusivu

Ilmoittautuminen kilpailuun:

Ilmoittautuminen 13.7 pidettävään kilpailuun on alkanut.
Welcome. Tervetuloa.

mikko.ahonen79@hotmail.com

Infoa: Vielä kerkeää mukaan!

Mikon kirkkolaakso -maraton: 4.6 klo 9 alkaen.

Mahdollisuus lähtöön myöhemminkin,mutta ilmoita siitä sähköpostilla.

Paikka: Kirkkolaakso,Kirkkonummi. Ilmoittautumispaikka sijaitsee 50 metriä kunnan ainoasta liikennevaloristeyksestä  kohti kirkkolaakson puistoaluetta,soratiellä.Siinä pieni sininen pöytä.Tule siihen 20-5 min. ennen kisan alkua ilmoittautumaan viimeistään.

Rautatie-asemalle 300 metriä,linja-autot kampista ja kamppiin numero 173. Pysäkki on vain 30 metrin päässä maalista ja 230 metrin päässä lähdöstä.Pysäkit kylän ainoassa liikennevaloristeyksessä. Ilmainen parkkihalli,liikennevaloristeyksen vieressä auki klo 7-22,paljon parkkitilaa myös ulkona lähellä.

Sarjat: Miehet maraton,miehet puolimaraton,naiset maraton,naiset puolimaraton sekä 10 km katsojien toivomuksesta miehille ja naisille.

Säännöt: "Oikealta ohitus". Reitillä ei ole yhtään tien ylitystä,ainoastaan muuta kevyttä liikennettä voi olla vähän. Soratien reunojen välissä on tarkoitus juosta eli nurmikon läpi oikaiseminen on kielletty.Juoksijat juoksee omalla vastuullaan.Järjestäjä ei vakuuta kilpailijoita.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen osoitteeseen: mikko.ahonen79@hotmail.com

Muutos:

Kaikki jotka on tulossa tai meinaavat tulla 4.6 kilpailuun,niin ilmoittaudu yllä mainittuun sähköpostiin 3.6 klo 11.59 mennessä! Tämän jälkeen n. klo 21 pyrin vastaamaan osallistujille  sähköpostilla ketkä on tulossa.

Tapahtuman kannatusmaksut: maraton 15 euroa,jk-kortilla 13 euroa.Muut matkat 10 euroa.Voi maksaa myös käteisellä ennen starttia!

Maksaessa tilille: fi63 3131 1001 405087.

Mikäli peruu tulonsa ennen starttia,niin se siirtyy seuraavaan kilpailuun kun tulet,ei tarvitse lääkärintodistusta.

Huoltopiste:  Kahden kilometrin välein.Tarjolla mm. vesi,cola,banaani,suolakurkku.

Peseytyminen mahdollista Kirkkonummen uimahallissa oma kustantaisesti, uimahallin kassa sulkeutuu klo 17 lauantaisin.

Palkinnot:Hyvä fiilis pyritään tarjoamaan.

Ajanotto: Oma kello mukaan,järjestäjä ottaa aikaa myös.Tästä infoa aina ennen kisan alkua.Ei aikarajaa juoksuissa.

Kierroslaskut: Laske itse.

Reitti:  Kilometrin mittainen tasan,tämä edestakaisin. Eli 2km = 1 kierros.

Maraton: 21 kierrosta + 195 metriä.

Puolimaraton: 10 kierrosta + 11. kierroksella kääntyminen VIHREÄN ROSKIKSEN tasalla. 11. kierroksen kääntöpaikka n. 150 metriä lähtöpaikasta prismalle.(näytetään lähdössä)

Reitti on tasainen.Ainoastaan siltojen kohdalla korkeusero n. 2 metriä.Kilometrin matkasta molemmat päät n. 120 metriä on asfalttipintaa ja soratieksi jää n.760 metriä.Valaistus on toiminut koko reitillä. Parittomien kilometrin kyltti on reitillä ja kierroksen täyttyessä eli lähtöpisteessä on siis juostu joku parillinen kierrosmäärä 2,4,6 km...jne.

Virallisen mittauksen suoritti 18.10.2015 Jari Tomppo

Varusteiden vaihto,suihkut/saunat ja wc

Vaihda varusteet omassa autossa tjs.,wc on citymarketissa n. 200 metriä lähtöpaikalta.Toisen kääntöpaikan luota citymarketin vessoihin 70 metriä.Uimahalliin matkaa 650 metriä maalista.Säilytys löytyy.

Ilmoittautuessa laita nimesi,seura,sähköpostiosoite,toivomus jos on ja juostava matka.Tulokset ilmoitetaan juoksija-lehteen.

Mikko Ahonen

Meistä

Tämän sivun tulisi sisältää yksityiskohtaista tietoa tästä verkkoprojektista, yrityksestäsi ja tuotteista ja palvelusta joita tarjoat. Keskity ominaisuuksiisi, kerro yrityksesi historiasta, todiustuksista ja palkkioista.

Voit korostaa tärkeää tietoa tai ilmoituksia näin.

Projektin historia

Tässä kohdassa voit kuvailla projektin historiaa ja antaa syitä sen luomiseen. Tässä kohtaa on myös hyvä mainita projektin virstanpylväät ja projektiin osallistuneita henkilöitä.